logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان:

هوای زنجان بارانی می‌شود

هوای-زنجان-بارانی-می‌شود-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود و در ساعات بعد از ظهر در برخی از نواحی استان با بارش پراکنده باران و رعد و برق نیز همراه می‌شود.

الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر در برخی از نواحی استان با بارش پراکنده باران و رعد و برق نیز همراه می‌شود. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امروز با عبور موجی از جو منطقه شاهد افزایش پوشش ابر در سطح استان خواهیم بود گفت: در برخی از نواحی استان شاهد بارش پراکنده باران و رعد و برق خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه وزش باد در سطح استان دور از انتظار نیست و در ساعات بعد از ظهر این روزها شدت وزش باد افزایش خواهد یافت و هوای سرد در استان حاکم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال بارش پراکنده باران طی روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان چندان دور از انتظار نیست و هوای نسبتاً سرد می‌شود اضافه کرد: داده‌های ایستگاه‌های استان دانشگاه زنجان با حداقل دو درجه خنک‌ترین و دندی با حداکثر ۲۲ درجه گرم‌ترین بوده و دمای شهر زنجان حداقل پنج و حداکثر ۱۷ درجه است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۸، ابهر و خرمدره هفت و ۱۳، آب‌بر ۱۲ و ۲۱، قیدار چهار و ۱۳، سلطانیه چهار و ۱۷ و ماهنشان ۹ و ۲۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳